Starr tagged me a few weeks ago and I never got around doing it, mainly cuz I think this blog layout is so bad for text. Well here goes, I’ll compensate with pretty pictures later I promise.

Where is your mobile phone? Somewhere between sofa seats and the duvet I just crawled out from

Where is your significant other? His own cave

Your hair color? Dungeon brown, ooh yeah that’s a colour

Your mother? Wuman?

Your father? Man, what a vague question

Your favorite thing? CAMERAS

Your dream last night? Fonts attacking my sofa

Your dream goal? To have lived a life pleasing to God

The room you’re in? Cave

Your hobby?

Photography, knitting, moaning about most anything

Where do you want to be in 6 years? Living & Working as graphic designer in Sweden/Germany

Where were you last night? Typographyland aka being braindamaged at desk figuring out letter and word spacings and all that jazz.

What you’re not? Effortless chic.

One of your wish-list items? Foley & Corinna CIty Tote, still.

Where you grew up? Warsaw, Poland

The last thing you did? Play Monopoly with the ‘significant other’

What are you wearing? PJ’s

Your TV? Oh so oldschool, it was here when I moved in though, can’t complain.

Your pets? None, never had.

Your computer? Trooper, brings home money as well!

Your mood? It’s 03:01am but it feels like 10pm

Your car? London Underground

Something you don’t wear? Uggs, crocs, heels under 3in.

Favorite shop? Various boutiques of Covent Garden and Canarby Street, although I can’t afford most of their stock. Affordables would always be the usual Topshop, Zara, Urban Outfitters…

Your summer? Family oriented

Love someone? ‘Significant Other’, obviously

Your favorite color? Shades of Red

When is the last time you laughed? Few hours ago, when i swept the jackpot cash from Free Parking.

When is the last time you cried? Few hours ago, when I lost the damn game.

Passing this baton on to Stylorectic! If you read all the way down to here, I applaud you, you have amazing concentration skills, may I become a disciple?

Write a Comment

7 Comments

  1. haha, i totally would switch with you. i’ll send you the ticket to china tomorrow ;D
    and also, if that’s your shelf, i love your polaroid camera. i’m one of few who still have one from the early nineties or something of the sort.
    so glad to see someone with one…

    Reply

  2. haha i loved reading about you
    and your camera is amazing! the only camera i have to my name is my polaroid onee!

    andd im a proud owner of the corinna tote! same size and color! haha (: you should totally get it and join the club!

    Reply

  3. dolce is way dulited with crap these days. i just wish they would realize they are very good at tight shiny and sexy, and only good at that.

    Reply

  4. i read this whole post yesterday, but i was too lazy to post a comment. but i’m sorry you lost monopoly. i know how hard that can be. i love playing monopoly.

    Reply

  5. dungeon brown? haha
    soo cute

    Reply

  6. actually the photo i have in my post is of my hand and my new ring on it. i just (badly) photoshopped it.

    Reply

  7. In response to the Foley & Corinna bag, they have been going on sale like crazy at shopbop.com and revolveclothing.com for like half the price ($222). I recently bought one and I LOVE it!!! Get one!!! :-)

    Reply